Chapter 77 Dungeon Strategy 1 en-US

Abonner på DeepL Pro for at redigere dette dokument.

Besøg www.DeepL.com/profor for at få flere oplysninger.

077_Dungeon-strategi 1

 Dagen efter audiensen kom premierministeren til bopælen.

"Lad mig undskylde, at mit besøg kommer så pludseligt."

 Den første minister er Huang. Han er en kvasi-modstander.

 Jeg bad hende om at sætte sig i sofaen og lytte til, hvad hun havde at sige.

"Jeg er her for at diskutere din belønning."

"Hr. minister, er det belønningen for, at hr. sama går ind i fangehullet og afværger dæmonerne?"

 Jeg har bedt Ellie om at sidde sammen med mig, fordi hun er mere vant til at tale om politik, end jeg er.

"Det er Nen-sama. Hime-sama."

"Vil du ikke nok holde op med at være en prinsesse-sama? Jeg er din mands kone nu. Du kan kalde mig fru Hendler eller grevinde."

"...Ja, sir. Grevinde."

 Jeg gjorde, hvad jeg ville i publikumssalen, men jeg er stadig greve.

 Kongen kontrolleres af dronning-sama, og adelsmændene ved, at hvis de siger noget til mig, svarer jeg tilbage, så de kan ikke sige noget.

"Hvad angår belønningen, betaler vi dig fem milliarder yen på forhånd. Hvis det lykkes dig at berolige fangekælderen, hvad med at vi betaler dig ti milliarder yen?"

"Hr. premierminister, Deres honorar kommer fra adelsmændenes lommer, ikke sandt?"

"Det er Nen-sama . Grevinde."

 Ellie tænkte et øjeblik, men åbnede hurtigt munden.

"Sir-sama, jeg er villig til at fordoble det beløb, du tilbød, hvad synes du?"

"Grevinde!"

 Jeg gik i panik, da jeg hørte, at den første minister var dobbelt.

[Insu~. Ellie er ved at blæse det ret hårdt op, hvad skal vi gøre?]

[Jeg er sikker på, at 30 milliarder ikke vil være et problem, eftersom du har givet mesteren et så stort beløb. Jeg tror dog, at det ville være bedre at sikre, at der ikke bliver nogen skattestigning som følge heraf].

 Han smiler altid, og Ins synes at være vred på de adelige (de fyre)!

"Jeg sætter mit liv på spil, hr. premierminister. Adelsmændene skal betales i overensstemmelse hermed."

 Det er prisen for mit liv. 30 milliarder yen er en lille pris at betale.

"Mmm... men 30 milliarder yen er for mange penge..."

"Jeg vil give markisen af Aggas' fraktion to milliarder, og lade de andre adelsmænd betale de øvrige ti milliarder."

 Den idiot, der lod sig rive med og talte for meget, skal betale for det.

"Men det vil ikke tilfredsstille markisen af Aggas."

"Så skal du bede markis Aggus om at gå ind i fangehullet og berolige dæmonerne. Jeg tror, at det er op til markis Aggas og de andre adelsmænd at vælge, om de selv vil gå eller få mig til at gå."

 Du skal ikke forvente, at jeg er let at overbevise.

"Nå ja, det er rigtigt. Hvis jeg skal i fangekælderen denne gang, og I vil betale mig, så vær ikke så nærig at hæve skatterne. Denne gang skal adelsmændene betale med deres egne penge."

"Husmand-sama har ret. Det er urimeligt at lade folk bære byrden, når de selv har bragt den på grund af deres egen uværdighed. Som den første minister beder jeg dig om at forvalte situationen godt."

"...Jeg vil vende tilbage til slottet og rådføre mig med de relevante myndigheder."

 Den første minister er gået.

 Der er ingen grund til, at jeg skal vise nogen form for nåde over for min kvasi-modstander, premierministeren.

 Gør dit bedste for at holde de adelige på afstand.

 Nu, hvor premierministeren er vendt tilbage, har jeg arbejdet på Ellies udstyr.

 Da Ellies [[Royal Armor(D)]] ser ud til at kunne klare alle våben, tænkte jeg, at jeg ville give hende et moderne våben, selv om det er det samme som mit.

 Hvis ikke, vil jeg få ham til at bruge et fint sværd.

"Hvad er det her?"

"Dette er et våben fra min verden. Det er ikke særlig kraftfuldt, men hvis du kan bruge det, vil jeg give dig et våben, der kan dræbe en drage."

"Du... vil... virkelig... have... en drage, ikke sandt?"

"Jeg vil ikke lyve for dig."

 Ellies våben er en Dimaco C8-angrebskarabin (granatkasteren virker), købt fra [[Mail Order (B)]] og modificeret tre gange.

 Jeg købte også et nyt stykke udstyr, min er en M16 stormriffel med en M203 granatkaster finish-sama, denne M16 er den riffel, som den amerikanske hær har vedtaget, men C8 er vedtaget af den canadiske hær.

 C8 er en licensudgave af M16-våbenet, så det er i princippet det samme gevær.

 Grunden til, at jeg ikke brugte den samme riffel, er, at C8 er den riffel, der bruges af de canadiske styrkers Princess Whatsit-enhed, og jeg mente, at den ville være et godt valg til Ellie the Princess.

 M16 og C8 kan i øvrigt dræbe dæmoner af rang 3 og lavere i deres normale form, men vores modificerede version med tre niveauer kan dræbe dæmoner af rang 6 og lavere.

 Den drage, jeg kender, er en jorddrage af rang 7, men jeg vil købe en anti-material rifle til den, når jeg først har vænnet mig til den i C8.

 Så det er ikke forkert at sige, at vi kan besejre jorddragen.

"Hvis du kan mestre den C8, kan du bruge noget mere kraftfuldt. Den kan dræbe drager."

"Ja, jeg skal gøre mit bedste!"

 Ellie har et smukt smil.

 Det næste er armor, som jeg vil bygge med [[Divine Creation(D)]].

 Brug mithril til at dekorere huden på den kaosdrage, som du har besejret og opbevaret.

 Chaosdragerens læderpanser har i sig selv tilstrækkelig beskyttelse, men da Ellie er en prinsesse-sama, får mithrilglansen panseret til at se luksuriøst ud.

"Er du sikker på, at du vil give mig denne fine rustning?"

"Det bliver en kombination af læderrustningen fra den kaosdrage, vi besejrede før, med mithril for at tilføje et strejf af luksus. Det er den slags ting, som Ellie ville have lyst til at skille sig ud i, tror du ikke?"

"En kaosdrage, sir!Sikke et værdifuldt materiale..."

"Nej, jeg har et par døde kaosdrager, så de er slet ikke værdifulde."

"Det er kun en ægtemand-sama, der kan sige sådan noget..."

 Ellie var væmmes ved mig.

 Den næste dag kom den første minister igen.

"Jeg har sørget for, at hr. Hendler får 10 milliarder yen på forhånd og 20 milliarder yen som et uforudsete honorar, i alt 30 milliarder yen, som du har bedt om."

 Wow, det gik overraskende godt.

 Jeg troede, at det ville tage længere tid.

"Okay. Når vi har modtaget de ti milliarder yen, så lad os tage til fangehullet."

"Det ville være en stor hjælp. Så snart jeg vender tilbage til slottet, vil ridderne bringe de ti milliarder yen til min bolig."

"Ja, sir."

 Den første minister gik, og i løbet af en time eller deromkring kom 30 riddere med de 10 milliarder yen.

 Det var alle mithrilmønter, men alligevel vejer 10.000 af dem meget.

 Jeg smed den på lager og underskrev kvitteringen.

 Jeg havde forventet at blive snydt lidt, men der var 10 milliarder yen. Det er skuffende.

"Vær venlig at fortælle premierministeren, at vi er på vej til fangehullet."

"Ja, sir."

 Da de hørte mine ord, gik ridderne.

Okay, gutter, kan vi gå?

"Mester, det er altid et problem."

"Herre, jeg er klar!"

"Alt, hvad du har brug for, er klar. Grose-san."

"Lad os komme af sted!"

"Ægtemand-sama, jeg er spændt."

"Og også Ruby, Stickupy."

 Nu hvor alle er klar, kan vi tage til fangehullet.

 Jeg kører en 96 panservogn (cougar) gennem hovedstaden, men en ridder jagter mig bagfra.

 Jeg tror, det er de riddere, der havde til opgave at føre os ind i fangehullet. Det er loven.

 Indgangen til fangehullet er stærkt bevogtet af Adventurer's Guild og Order of Knights.

 At kæmpe for dit liv, hvis en dæmon dukker op. Hvis det er tilfældet, hvorfor går vi så ikke bare ind i fangehullet og kæmper?

 Grunden til, at eventyrerne er placeret tættere på fangehullet, er, at de vil kæmpe før ridderne.

 Det er ikke, fordi ordenen er i en overlegen position. Det er eventyrernes rolle at udrydde dæmoner, så det giver mening at bekæmpe dem først.

"Dette er Große Hendler. Vi kommer igennem."

 Jeg råbte til ridderen og forsøgte at komme igennem forsvarspositionen, men han spærrede mig vejen.

"Jeg beklager, men jeg er nødt til at bekræfte, at du er den rigtige grev Hendler."

 Det er en selvfølge at kontrollere hans identitet, og det ville være uforsvarligt ikke at gøre det.

 Jeg viste ham mit guild card for Merchant's Guild.

"Bekræftet. Kommer igennem."

 Ridderen gjorde honnør og lod os passere.

 Jeg forventede en begivenhed, men jeg blev skuffet.

"Hej, er det grev Hendler?"

"Hey, han har en sød pige."

"Når man er greve, har man en masse nosser."

 Eventyrerne kigger på os og hvisker, men vi kan høre dem.

 At være en earl betyder heller ikke, at man får alle de gode piger. Ellie er den eneste, der har fået det bedre, siden jeg blev jarl.

 Vi er i fangekælderen.

 Sidste gang jeg kom her, var det en grotteagtig fangekælder, men nu ser jeg en græsmark foran mig.

"Det var det, der stod i oplysningerne. Jeg kan bekræfte, at det tredje niveau er et græsland."

 Ellie har læst de dokumenter, vi modtog på slottet, og bekræfter, at oplysningerne er korrekte.

 Der var eventyrere før mig, som gik ind i dette fangehul, og de risikerede deres liv for at finde ud af denne information.

 Jeg brugte [[Search(A)]] for at finde ud af, hvilke dæmoner der var derude. Ifølge disse oplysninger er der mange dæmoner af rang 5 og et par dæmoner af rang 6 i dette lag.

"Okay, lad os få type 10-tankene ud."

 Jeg så fire type 10-tankvogne foran mig med et smæld.

 Jeg havde oprindeligt én, men denne gang har jeg øget antallet.

 Jeg, Lethia, Sailor og Ellie vil styre den, og vi vil bruge vores overvældende ildkraft til at ødelægge dæmonerne.

 Det er trods alt et græsland, hvor type 10-tankvogne kan køre i alle retninger.

 Jeg kan ikke gide at gå rundt og dræbe dæmoner hver gang.

 Som vi allerede har bekræftet, kan Ellie styre en type 10-tank. Det ser ud til, at Type 10-tanken også er et våben og har effekten af [[Royal Armor(D)]].

 Dette bekræftes af den type 10-tank, der står i gården ved palæet.

 Type 10-tanks styres og kontrolleres af forskellige personer.

 Men bare rolig. Type 10-kampvogne kan udveksle oplysninger med andre kampvogne via C4I (Command Control Communication Computer Intelligence), og dette er blevet forbedret med den trefasede modifikation, så et kommandokøretøj fuldt ud kan styre andre køretøjers våbenkontrolsystemer. Det er nu muligt for ét kommandokøretøj at kontrollere andre køretøjers våbenkontrolsystemer fuldt ud.

 Både hoved- og sekundære kanoner er forbundet med våbenkontrolsystemet, så en våbenkontrollør i kommandokøretøjet kan styre alle køretøjers angreb.

 Denne våbenkontrol skal udføres af Ins.

 De sekundære kanoner omfatter i øvrigt et 12,7 mm maskingevær og et 7,62 mm maskingevær (koaksialt med hovedkanonen).

 Hovedkanonen er kraftig nok til at blæse en Chaos Dragon af rang 8 væk, og de to maskingeværer er også kraftige.

light_mode