Chapter 90 Stairway To Level 31 en-US

Abonner på DeepL Pro for at redigere dette dokument.

Besøg www.DeepL.com/profor for at få flere oplysninger.

090_trapper til lag 31

"For fanden, slå den ihjel..."

"Mester . Hvad taler du om?"

"Jeg ville ikke dræbe Herren."

 Jeg træner med Lethia, som foreslog nærkamp, men du ved, at denne pige ikke tager det let.

 Jeg er virkelig begyndt at tro, at jeg skal dø. Jeg er i knibe.

"Jeg har fået Dadaan til at smede metaltitanens sværd og rustning til dig. Hvis du ikke bruger dem mere, vil sværdet græde."

"Nej, jeg er ikke god til nærkamp."

"Du kan ikke dræbe en evig drage med den!"

"Ugh..."

 I kampen mod den evige drage valgte jeg et sværd som mit våben, fordi kampen var for lang, men jeg var stadig bange for nærkamp.

"Hahahahahahaha..."

 Fra morgen til aften bruger jeg al min tid på at træne med Lethia.

 Lethia er en trold. Hun er en trold, så hun er ikke anderledes end en trold. ....

 Selv under træning er den meget kraftfuld, når man ser den tæt på.

 Og de er ikke nemme ved dig!Normalt er du jo altid god ved folk, ikke?Jeg er en nybegynder, husker du det?

"Mester. Hvad er så meningen med at købe en [[Sværdgud]]?"

"Nej, selv med [[Sværdguden]] er jeg stadig bange."

"Hmm, vil du så gerne købe [[Fear Resistance]]?"

"Hvad? Hvis du har sådan noget, så fortæl mig det nu!"

"Det er bedst at overvinde sådanne problemer ved egen hjælp. Desuden gør [[angsttolerance]] det sværere at føle frygt, så der er en risiko for at blive revet med..."

"Åh... Jeg forstår..."

 Det er min mindst foretrukne kampstil.

"Så jeg vil købe [[langsynethed]] hos dig."

"Det lyder som en smart evne."

"[[Frygt tolerance]] er en hidsig personlighed, [[Farsightedness]] er en forsigtig personlighed. Det vil til en vis grad holde suset på afstand."

"...jeg skal nok tage mig af det."

Efter at have købt [[Fear Tolerance]] og [[Farsightedness]] føler jeg, at min frygt for Lethias troldelignende dræbervilje og store økser er blevet mindre, hvis der er noget, der gør, at jeg ikke længere er bange.

 Hvis du tænker over det, er det skræmmende, men det, der plejede at skræmme dig så meget, er forsvundet, som om en lykkeamulet var faldet af.

 Et par dage senere.

"Hov, hov, hov, hov!"

"Yaaaah!"

 Mig og Lethia slår sværd og økse sammen under træning.

 Jeg synes, at jeg har overvundet min frygt ganske godt, selv om jeg ikke er helt på toppen af mit spil.

"Herre!Vi skal til lag 31!"

 Da jeg tørrer sveden af efter træningen, siger Licia til mig med et smil.

"Nå... vi skal nok gøre dig klar, så vi kan tage til lag 31 i morgen."

"Okay!Jeg kan gøre det!"

 Lethia har aldrig svigtet. Det er det, der er så opmuntrende ved hende.

"Jeg regner med dig, skat, jeg regner med dig. Lethia."

"Jeg skal nok tage mig af det!"

 Senere samme dag fortalte jeg alle om udfordringen med 31 lag.

 Insu købte det, han havde brug for, fra [[postordre]] og leverede det til alle.

 Især købte han et stort antal sprænghoveder til raketkastere og gav dem til Ellie, som modificerede dem.

 Hvad angår interessante våben, har vi en laserkanon i 150KW-klassen.

 Jeg tænkte, at det ville være interessant at købe den og give den til Ellie, da den havde brug for batterier, men kunne ændres, så den blev mindre.

Herre, lad os komme af sted!

"Okay, okay. Okay, folkens, lad os komme af sted."

 Mig, Lethia, Sanlove, Sela og Ellie flytter til lag 30.

 Jeg har Metal Titan rustning (sort) og et Metal Titan sværd (sort) på, så jeg er sikker på, at jeg ligner et match til Lethia.

 Jeg har dog ikke noget skjold. Det skyldes, at mit våben er et ret stort tohåndssværd.

 Et tohåndssværd med et ca. 120 cm langt blad er ret svært at håndtere. Men takket være [[Kenshin]] synes selv lange sværd at være -sama til en vis grad.

 Sanlove, Selah og Ellie har alle sagt, hvor fedt det er. Alene det gør det værd at vælge et sværd som våben.

 Da jeg flyttede, var den evige drage blevet genbefolket, så jeg måtte bekæmpe den.

 Dette er ikke noget problem, da det var forventet.

"Jeg skyder!"

 Ellie har lige affyret en raketkaster.

 ヒュゥゥゥゥゥゥーーーーッ, バゴォォォォォォォォーーーンッ!!!!

 Den evige drages hårde krop er blevet skåret op. Det er dejligt.

"Jeg kan ikke også tabe!"

 En superopvarmet kuppel genereres og omslutter den evige drages hoved.

 Denne gang bliver kuplen mindre og mindre, indtil den til sidst eksploderer, hvilket får den evige drage til at skrige.

 Da eksplosionen forsvandt, var hovedet af den evige drage blæst omkring 20% af.

 Sidste gang havde vi ikke så meget offensivt spil.

 Sailors niveau er steget, og hendes evner er blevet bedre, men hun kan også have lært nye færdigheder.

 Denne gang har Sailor lært to færdigheder, [[Forøg magisk skade]] og [[Forøgelse af ødelæggelseskraft]].

 Der er ingen tvivl om, at dette har øget skaderne betydeligt.

 Men uanset hvor god min [[angsttolerance]] var, gav sådan en scene mig kuldegysninger ned ad ryggen, og jeg vidste, at det ikke ville være nok til at gøre ondt, hvis jeg blev ramt af sådan noget, og jeg følte et stik i lysken.

 Og jeg får alle, inklusive mig selv, til at lære [[Øget destruktiv kraft]].

 Nu, hvor vi tager mere skade, vil vi alle sammen slå ham til plukfisk.

"Lad os komme af sted!"

 Saint-Louve slår med sin dolk mod det ødelagte hoved.

 Kraniet åbnes, og du kan se hjernen. Ulækkert!

"Jeg kommer med dig!"

 Lethia svingede metaltitanens store økse.

 Den store økse skar den evige drages ben op og knuste det helt ned til knoglerne.

 Den evige drages enorme krop vipper dovent rundt.

 Så åbnede den evige drages mund sig vidtåbent.

"Åndedrættet er på vej!"

 Jeg sparkede til jorden og gik mod den evige drages mund, som stod vidt åben.

"Uraaahh!"

 Han fører et tohånds metaltitansværd.

 Jeg fik et godt svar. Det tror jeg.

 Jeg har trods alt ingen erfaring med sværdkamp. Jeg kan ikke lade være med at føle mig utilpas og spekulerer på, om det er det rigtige at gøre. Men i mit hjerte tror jeg, at jeg gjorde det!Jeg tænker.

 Dossoon.

[Mester. Evig drage bekræftet død]

[Jeg gjorde det!]

[Ja. Det var fedt. Mester]

[Er du forelsket igen?]

[Mmm-hmm. Jeg er ved at blive forelsket i dig igen. Mester]

[Yoo-hoo!]

"Det var hurtigt. Herren er stærk!"

 Lethia, hold op med at slå mig på ryggen. Selv med rustning på gør det ondt.

"Nej, nej, vi har alle slået den evige drage."

"Men hvis Grose-san ikke havde håndteret sværdet, tror jeg, at vi ville have kæmpet mere."

"Du ødelagde også Sailors hoved."

"Det er alt, hvad jeg har. Grose-san har stadig en masse energi tilbage."

 Den generte Sailor er også sød. Det er en fryd for øjnene.

"Godt gået til Saint-Louve og Ellie. Jeg kunne mærke, at alles angrebskraft er steget i denne kamp. Nu kan vi gå til lag 31 uden nogen bekymringer."

"Lad os komme af sted!"

"Vi kunne afprøve raketaffyringen denne gang, men vi kunne ikke afprøve laseren. Næste gang vil jeg prøve at bruge laseren."

"Ja, gør det bare, giv alt hvad du kan."

"Ja!"

 Jeg er ked af det, Ruby, men hun fik ikke en chance denne gang.

 Tja, Ruby er mere en healer end en angriber.

"Okay, den trappe fører til niveau 31. Er alle klar?"

"Jeg havde ingen problemer med den evige drage, så det er ikke noget problem."

 Jeg nikkede til Ellie's svar og gik op ad trappen.

 Længere trappe, end vi nogensinde har haft.

 Jeg tror, at vi allerede er omkring hundrede meter oppe, men jeg kan ikke se længere.

"Jeg har en fornemmelse af, at dette er den sidste bosskamp."

 Jeg mumlede for mig selv.

"Endelig, den mest magtfulde fjende af alle!"

 mumlede jeg, og Lethia svarede.

 Jeg forstår ikke, hvad der gør dig så glad, men takket være min [[angsttolerance]] føler jeg ingen frygt.

"Denne trappe, jo højere vi kommer op, jo mere presset føler vi, at vi bliver dræbt..."

 Sailor strammer sit udtryk.

"Vi er forberedt på alt. Lad os bare fortsætte med at tro på os selv."

 Ellie er en prinsesse-sama, og hun er god til at inspirere andre.

"Alt er tilladt!"

 Saint-Louve er mere en Lycia-fyr. Jeg tror, han er inspireret af Lethia: ....

[Mester. Jeg gør alle tænkelige forberedelser. Hav tillid til dig selv.]

[Okay. Jeg tror på mig selv, og jeg vil kæmpe!]

[Ja. Det er mesteren.]

light_mode